مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-06ورزشي

تنها دست آورد این روزهای پاس، تعیین چارت سازمانی


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اصلاح سیستم مدیریتی و تعیین چارت سازمانی برای تیم فوتبال پاس همدان اقدامی مهم و قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سیفی، در نشست با عوامل باشگاه پاس، مطرح کرد: یکی از دغدغه های مهم ورزشی در استان ایجاد ساختار قانومند و اصولی جهت اداره تیم فوتبال پاس بود که خوش بختانه با تدابیر صورت گرفته به سرانجام رسید.

وی افزود: پاس در همدان و حتی کشور طرفداران بی شماری دارد و حداقل انتظار ما این است که کادر مدیریتی جدید باشگاه بتواند این تیم را از قعر جدول نجات دهد.

سیفی تصریح کرد: مدیرعامل جدید باشگاه (حمیدرضا عابری منصور) فردی توانمند و با برنامه است و قطعا پاس با هدفگذاری های صورت گرفته نیم فصل دوم را با شرایط بهتری آغاز می کند.

وی ورود فوری هیات امنا به باشگاه، جهت حل مشکلات تیم و تشکیل هیات مدیره و تدوین چارت سازمانی را از اقدامات ارزشمند و شایسته دانست و گفت: آماده هرگونه همکاری با این باشگاه هستیم و در این زمینه می توانیم زیرساخت و امکانات ورزشگاه های شهرستان همدان را در اختیار تیم های پاس و شهرداری قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: واگذاری یکی از ورزشگاه های شهید مفتح، شهید حاجی بابایی و زمین چمن قدس به باشگاه پاس در دستور کار قرار دارد و آماده هستیم با عقد تفاهم نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها دست آورد این روزهای پاس، تعیین چارت سازمانی

تنها دست آورد این روزهای پاس، تعیین چارت سازمانی