مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 08:172022-02-06اقتصادي

اعداد مطرح شده برای افزایش عوارض شهری گرگان صحت ندارد


بیشترین افزایش عوارض در بلوار ناهارخوران بوده که دو برابر شده و این اعدادی که عنوان می شود 400 درصد یا 700 درصد افزایش درست نیست.

- ، مجید طاهری شامگاه شنبه در صحن علنی شورای شهر گرگان که با حضور نمایندگانی از انبوه سازان در اعتراض به افزایش قیمت عوارض شهری برگزار شد، اظهارکرد: جامعه انبوه سازان جامعه نجیب و سالمی هستند و اگر دغدغه ی دارند باید آن را شنید و راهکاری برای آن اندیشید و امیدواریم شرایط بهتر شود.

معاون عمرانی شهرداری گرگان افزود: شهرداری در راستای رضایتمندی جامعه انبوه سازان اقداماتی انجام داده و در این مسیر با تمام توان اقدام می کند.

وی بیان کرد: این مجموعه مهم ترین مشتریان و خدمات بگیران شهرداری هستند و شهرداری گرگان بیشتر از خود آنها دغدغه مشکلاتشان را دارد.

طاهری با بیان اینکه رضایتمندی انبوه سازان برای ما مهم است تا در این بازار آسیب نبینند، عنوان کرد: این لایحه شامل کسانی که از قبل عوارض گرفته اند، نمی شود و آنها فقط باید عوارض تکمیل بنا که عدد قابل ملاحظه ای نیست را پرداخت کنند.

معاون عمرانی شهرداری گرگان گفت: بیشترین افزایش عوارض در بلوار ناهارخوران بوده که دو برابر شده و اعداد 400 یا 700 درصد افزایش درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعداد مطرح شده برای افزایش عوارض شهری گرگان صحت ندارد

اعداد مطرح شده برای افزایش عوارض شهری گرگان صحت ندارد