مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-05سياسي

نفی آقازادگی و نفی تبعیض شعار اصلی انقلاب


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه بنای انقلاب بر این است که مردم صاحب سرنوشت خودشان باشند، اظهار داشت: شعار اصلی انقلاب، نفی آقازادگی و نفی تبعیض بود.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی، ظهر شنبه در دیدار با مدیران و معاونین تأمین اجتماعی استان، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در اولین سخنرانی خود به مسائل اقتصادی تاکید داشتند، گفت: برخی افراد که بعد از انقلاب دارای سرمایه های عظیمی در کشور بودند، از وضع موجود ناراضی هستند اما توده مردم، همان هایی که برای انقلاب از جان خود گذشتند، مدافع انقلاب بوده و هستند.

امام جمعه همدان افزود: در برابر این تعداد اندک که به منفعتی رسیده اند، اقشار مختلف جامعه از فرهنگیان تا بازنشستگان و عموم مردم حضور دارند که در طول 43 سال گذشته نه برای کسب منافعی بلکه برای اسلام و انقلاب همیشه پای کار بوده اندو تمام سختی ها را تحمل کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم انقلاب به مسیر اصلی خود بازگردد، باید به عرصه خدمت رسانی به توده مردم برگردیم، گفت: به کسی می توان انقلابی گفت که داشته های نظام را برای خود مردم و به نفع مردم بیاورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اعتقاد امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بر این است که مردم ولی نعمتان ما هستند، اظهار داشت: همان طور که حضرت امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفی آقازادگی و نفی تبعیض شعار اصلی انقلاب

نفی آقازادگی و نفی تبعیض شعار اصلی انقلاب