مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 18:572022-02-05اقتصادي

بهره برداری از 17 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان اصلاندوز


همزمان با دهه مبارک فجر 17 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 50 میلیارد تومان در شهرستان اصلاندوز افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در بازدید از طرح ها و پروژه های شهرستان اصلاندوز از بهره برداری 17 پروژه با اعتبار بیش از 50 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: 180 واحد مسکن محرومان با اعتبار بلاعوض دولتی بیش از شش میلیارد تومان و ارایه تسهیلات بیش از 9 میلیارد تومان در شهرستان اصلاندوز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه تعداد 120 واحد دیگر نیز در حال احداث است، افزود: با اتمام این واحدها، تقریبا تمام مشکل کمبود مسکن برای محرومین شهرستان برطرف خواهد شد.

  اینترنت به تمامی قشلاقات اصلاندوز رسید معاون مدیریت و منابع استانداری اردبیل بیان کرد: ارتقا اینترنت همراه اول در قشلاقات احمدلو با اعتبار یک میلیارد تومان و همچنین سایت BTS تلفن همراه در قشلاقات چوخلی قویی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون اعتبار به بهره برداری رسیده و آنتن دهی تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پرسرعت در تمامی قشلاقات شهرستان برقرار شد.

  دبیر از بهره برداری 2 واحد خانه بهداشت مجهز در روستاهای احمدلو و مقصودلو با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: طی سال جاری پنج خانه بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 17 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان اصلاندوز

بهره برداری از 17 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان اصلاندوز