مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-05پزشكي

بستری 354 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در همدان/ روند مراجعات افزایشی است


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از بستری 354 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در همدان خبر داد و گفت: روند مراجعات بیماران روبه افزایش و سویه غالب امیکرون است.

- رضا طهماسبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت کرونا در استان همدان اظهار کرد: طبق آمار موجود متاسفانه تعداد مراجعات به بیمارستان های استان استان روبه افزایش بوده و سویه غالب نیز ویروس امیکرون است.

وی با بیان اینکه با وجود افزایش آمار مراجعات به بیمارستان ها اما روند درمان روان است و مشکلی در درمان بیماران وجود ندارد گفت: روز گذشته از بیمارستان های سینا، بهشتی و بعثت بازدید میدانی انجام و روند درمان بیماران به طور کامل بررسی شد و تاکنون خوشبختانه مشکلی نبوده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: تیم های ارزیاب و نظارتی نیز در سطح استان در بیمارستان کبودراهنگ، فامنین، بهار، تویسرکان، نهاوند و ملایر روند درمان را ارزیابی می کنند و به نظر می رسد مشکل خاصی نیست اما ازدحام و شلوغی و افزایشی بودن را داریم که می طلبد مردم نسبت به رعایت آیین نامه های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام و دورهمی ها و نیز تزریق دز سوم واکسن کرونا اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 354 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در همدان/ روند مراجعات افزایشی است

بستری 354 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در همدان/ روند مراجعات افزایشی است