مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-05سياسي

هشدار دادستانی بابل نسبت به ساخت وساز غیرمجاز در بابلکنار


دادستان بابل با هشدار نسبت به ساخت وساز غیرمجاز در بابلکنار، گفت: مسؤولان و متولیان امر باید نظارت جدی بر حوزه کاری خودشان داشته و اجازه هیچ گونه تصرف و تعدی را به افراد ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت الاسلام  اسماعیل ملاکریمی دادستان بابل از دو روستای جنگلی ازارسی و سیدکلا در منطقه بابلکنار که عرصه محض جنگلی است و ساخت وسازهای غیرمجازی صورت گرفت، بازدید کرد.

گفته می شود؛ ساخت وسازهایی که در این منطقه انجام شد با چشم پوشی مدیران مربوطه، به ویژه منابع طبیعی، تخلف دهیاران و شوراهای این منطقه انجام شد.

این در حالی است که چندین مدت قبل تذکرات لازم در این رابطه توسط دادستان داده شد؛ نکته مهم اینکه افراد سودجو با تصرف و تجاوز در منابع ملی اقدام به خرید و فروش این املاک می کردند.

همچنین دادستان بابل دستورات لازم را به منابع طبیعی برای جلوگیری از این تصرفات داد.

در این بازدید که با حضور رییس بنیاد مسکن، رییس جهاد کشاورزی، رییس اداره گاز، رییس اداره برق و سایر مسؤولان صورت گرفت، از سوی دادستانی بابل هشدارهای لازم به ادارات خدمات رسان داده شد که  حق هیچ گونه خدمات به متخلفان در تجاوز به منابع ملی، تجاوز به بستر رودخانه، ویلاها و ساخت و سازهایی که با تغییرکاربری اراضی کشاورزی است، را  ندارند و در صورت تخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستانی بابل نسبت به ساخت وساز غیرمجاز در بابلکنار

هشدار دادستانی بابل نسبت به ساخت وساز غیرمجاز در بابلکنار