مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-05پزشكي

بیماری هایی که با طب سوزنی درمان می شود


یک متخصص طب سنتی ایرانی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: طب سوزنی برای درمان تمامی بیماری ها قابل استفاده است.

- دکتر مامک هاشمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طب سوزنی برای درمان تمامی بیماری های جسمی و روحی قابل استفاده بوده که از جمله آن ها می توان به درمان بیماری های داخلی، گوارشی، دردهای مفصلی، اسکلتی و استخوانی، اضطراب و افسردگی اشاره کرد همچنین در برخی موارد استفاده از طب سوزنی به تنهایی برای درمان بیماری کافی بوده اما در برخی موارد نیز باید در کنار انجام طب سوزنی از سایر روش های درمانی از جمله داروهای گیاهی و ورزش های درمانی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه طب سوزنی یکی از اجزاء طب سنتی چین محسوب می شود، تصریح کرد: همانطور که حجامت از اجزاء طب سنتی ایرانیان محسوب می شود این روش نیز از اجزاء طب سنتی چین محسوب می شود و از نقاط خاص برای تنظیم حرکت انرژی در مسیرهای انرژی استفاده می شود.

دکتر مامک هاشمی با بیان اینکه طب سوزنی سبک های متنوعی دارد و در طول زمان نیز نوآوری های زیادی روی آن انجام شده است، خاطرنشان کرد: طب سوزنی اصیل همان طب سوزنی روی بدن است که نقاط زیادی از بدن مانند دست، پا، سر، جلو و پشت بدن را شامل می شود که از آنها برای درمان بیماری ها استفاده می شود، اما به مرور زمان سبک های جدیدی برای درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری هایی که با طب سوزنی درمان می شود

بیماری هایی که با طب سوزنی درمان می شود