مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-04سياسي

ضعف شهرداری اصلاندوز در فضاسازی شهری به مناسبت دهه فجر


ضعف شهرداری اصلاندوز در فضاسازی شهری به مناسبت دهه مبارک فجر مشهود بوده و در این زمینه نباید هیچ کوتاهی از سوی این نهاد شهری انجام می شد.

- ، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز، رحلت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان را تسلیت گفت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار ارزشمند و بی بدیلی داشته است و بدون شک انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها و ابعاد مختلف دستاوردهایی والا داشته است.

وی خاطرنشان کرد: باید امسال نیز همچون سال های گذشته دهه مبارک فجر امسال را جشن های بزرگ و شکوهمندی برپا کنیم اما متأسفانه شهرداری اصلاندوز در فضاسازی شهری کم کاری و ضعف داشته و عملکرد شهرداری این شهر در تذیین و آذین بندی میادین و خیابان سطح شهرستان اصلاندوز مغان غیرقابل قبول می باشد و از تلاش های سپاه ناحیه عشایری در برپایی جشن های باشکوه بمناسبت دهه مبارک فجر قدردانی می کنیم.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین تصریح کرد: حضرت امیرالمومنین علیه السلام در یکی از احادیث ارزشمند خود در کنار تاکید بر رعایت تقوا به نظم نیز اشاره می کند که یکی از امتیازات هر انسان و جوامع انسانی موفق نظم و برنامه ریزی است که باید مورد توجه قرار گیرد و همگان عامل به تقوای الهی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف شهرداری اصلاندوز در فضاسازی شهری به مناسبت دهه فجر

ضعف شهرداری اصلاندوز در فضاسازی شهری به مناسبت دهه فجر