مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-04سياسي

تاکید امام جمعه کرج بر لزوم قانون گذاری برای مبارزه با اراذل و اوباش


  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج در خطبه های نماز این هفته بر لزوم قانونگذاری مجلس برای مبارزه با اراذل و اوباش تاکید کرد.

- ایسنا/البرز   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج در خطبه های نماز این هفته بر لزوم قانونگذاری مجلس برای مبارزه با اراذل و اوباش تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 15 بهمن کرج با اشاره به شهادت یکی از ماموران پلیس در درگیری با اراذل و اوباش در استان فارس، گفت: در آیات و روایات متعددی بر لزوم مبارزه با افرادی که باعث رعب و وحشت مردم می شوند تاکید شده و مجلس محترم باید قوانینی را وضع کند که ماموران انتظامی به عنوان حافظان امنیت کشور بتوانند با این افراد برخورد جدی کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم وضع قوانین مناسب برای مبارزه با اوباش باعث ایجاد نا امنی و جری شدن این افراد می شود، خاطرنشان کرد: لازم است که مسئولان قضایی و انتظامی و نمایندگان مجلس با همکاری یکدیگر فکری برای مبارزه با اوباش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرج در پایان با تبریک و تسلیت شهادت این مامور پلیس به مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم انقلابی کشور، تصریح کرد: ایجاد امنیت مردم یکی از وظایف اصلی حاکمیت هر کشوری است و اینکه یک ارذل و اوباش بیاید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه کرج بر لزوم قانون گذاری برای مبارزه با اراذل و اوباش

تاکید امام جمعه کرج بر لزوم قانون گذاری برای مبارزه با اراذل و اوباش