مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-04سياسي

دولت در قیمت اقلام اساسی مردم ثبات ایجاد کند


امام جمعه رشت با بیان اینکه دولت انقلابی توجه کند که ناهماهنگی بین نیروهای دولتی آسیب رسان است، گفت: دولت باید در قیمت اقلام اساسی مردم ثبات ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با بیان اینکه بسیاری از دعاهای انسان به دلیل شرک به استجابت نمی رسد، اظهار کرد: شرک نورزیدن به خدا یعنی انسان بداند همه چیز وابسته به خدا است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شرک ظلم به خداوند است و باعث گمراهی انسان می شود، بیان کرد: شرک باعث ارتکاب انسان به گناه می شود لذا انسان باید در تمام زوایای زندگی خود مسئله توحید را تقویت کند.

وی با بیان اینکه انقلاب معلول تلاش موحدانه امام است تصریح کرد: اگر روح توکل و توجه به خداوند در انسان زنده باشد زندگی دنیا و آخرت ما مبارک می شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ائمه برای رساندن حکومت به دست اهل آن تلاش زیادی می کردند افزود: اینکه عده ای می گویند باید صبر کنیم امام زمان بیاید بعداً حکومت اسلامی تشکیل دهیم خلاف سیره ائمه و دین اسلام است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انقلاب با خون، رنج، مشکلات و سختی ها به دست آمده اما ادامه انقلاب مشکلات سپری شده را نخواهد داشت، گفت: مردمی آگاه و بصیر داریم که سخت ترین گردنه ها و تحریم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در قیمت اقلام اساسی مردم ثبات ایجاد کند

دولت در قیمت اقلام اساسی مردم ثبات ایجاد کند