مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-04سياسي

غیرت دینی مردم باید تقویت شود


دستاوردهی انقلاب همه از غیرت دینی مردم است و این خصلت باید در مردم تقویت شود.

- مشگین شرقی-امام جمعه بخش مشگین شرقی گفت: دستاوردهای انقلاب همه از غیرت دینی مردم است و این خصلت باید در مردم تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته مشگین شرقی اظهار کرد: ارتحال مرجع عالیقدر جهان اسلام آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلی عرض می کنیم.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر به دستاوردهای محیرالمقول انقلاب در حوزه های مختلف اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این دستاوردها همه از غیرت دینی مردم است و باید هر روز این غیرت دینی را تقویت کرده تا قدرتمندتر شده و دشمن را مأیوس کنیم.

امام جمعه بخش مشگین شرقی با تسلیت شهادت مظلومانه مأمور وظیفه شناس ناجا شهید علی اکبر رنجبر این رخداد را دردناک و تأسف بار خوانده به ملت و خانواده اش و جامعه دلسوز انتظامی کشور تسلیت گفت.

حجت الاسلام صفری از مجلس خواست؛ هر چه سریع تر قانون به کارگیری و استفاده از سلاح برای مأموران امنیت و ناجا بازنگری شده و به تصویب برسد.

وی با اشاره به اینکه هر سال در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جشنواره فیلم فجر از افرادی که بدترین حجاب و عفت و پوشش را دارد تجلیل شده و به عنوان الگو برای جامعه معرفی می شود، گفت: این واقعاً مایه شرمساری است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرت دینی مردم باید تقویت شود

غیرت دینی مردم باید تقویت شود