مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-04سياسي

انقلاب اسلامی طعم عزت در سایه نظام اسلامی را به مردم ایران چشاند


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: انقلاب اسلامی طعم عزت در سایه نظام اسلامی را به مردم ایران چشاند.

- ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پیروزی خود در سال 1357 نسبت به زن عزت و احترام بخشید.

وی با بیان اینکه بهترین توصیف برای پیروزی انقلاب در کلام رهبر معظم انقلاب نهفته است، ابراز داشت: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش های اسلامی است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باعث رهایی ملت ایران از دست رژیم استبدادی طاغوت شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بخشی از تاریخ پرافتخار ایران است که گذشته را از آینده جدا کرده است.

اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت وی با اشاره به اینکه اسلام در دهه فجر تولدی دوباره یافت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همچون آینه ای بود که خورشید اسلام در آن درخشید و عظمت و شکوه ملت ایران را پس از سال ها تحقیر و ذلت در دوران رژیم گذشته برگرداند.

پدرام فر با بیان اینکه دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته از هیچ تلاشی برای شکستن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است، گفت: بارها و بارها شاهد تهدیدهای مختلفی از سوی نظام سلطه بوده ایم اما غیرت و مقاومت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده است که کشور هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی طعم عزت در سایه نظام اسلامی را به مردم ایران چشاند

انقلاب اسلامی طعم عزت در سایه نظام اسلامی را به مردم ایران چشاند