مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 19:222022-02-03بين الملل

متحدان آمریکا نفت سوریه را به تروریست ها می فروشند


منابع محلی حاضر در ریف ادلب واقع در شمال غرب سوریه خبر دادند که مزدوران آمریکا با نمایندگانی از جبهه النصره دیدار کردند و به توافقی برای غارت نفت سوریه دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه که مزدوران نظامیان تروریست آمریکایی در سوریه هستند، همچنان فرآورده های نفتی و محصولات کشاورزی سوریه را قاچاق می کنند.

منابع محلی حاضر در ریف ادلب واقع در شمال غرب سوریه خبر دادند که مزدوران آمریکا با نمایندگانی از ائتلاف تروریستی تحریر الشام –که جبهه النصره رکن اصلی تشکیل دهنده آن است- دیدار کردند و به توافقی برای غارت نفت سوریه دست یافتند.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این منابع گزارش داد، بر اساس این توافق، مزدوران آمریکا، فرآورده های نفتی غارت شده از سوریه را در اختیار عناصر تروریستی جبهه النصره قرار خواهند داد.

این حجم از فرآورده های نفتی، روزانه بالغ بر 160 تن خواهد بود.

به گفته این منابع، این توافق پس از چند نشست بین عناصر وابسته به آمریکا و سرکرده های تحریرالشام در نزدیکی شهر منبج در شمال شرق حلب حاصل شده است.

بر اساس این توافق، مزدوران آمریکا این مقدار فراورده نفتی را به شرکت وتد تحویل خواهند داد که تحت مدیریت ابومحمد الجولانی سرکرده النصره قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متحدان آمریکا نفت سوریه را به تروریست ها می فروشند

متحدان آمریکا نفت سوریه را به تروریست ها می فروشند