مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:522022-02-03سياسي

انقلاب اسلامی چشم مردم را به روی دنیا باز کرد


روحانی روستای شوردگش گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی ایران با خدمات ارزنده ای که در روستا انجام داد چشم مردم را به روی دنیا باز کرد.

- آخوند عبدالغفار آشتاب، روحانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فقر و محرومیت بسیار شدیدی در روستای شوردگش حاکم بود.

وی افزود: روستای شوردگش از حداقل امکانات رفاهی مثل آب، برق، گاز، مدرسه حمام و حتی جاده محروم بود و مردم برای رفت و آمد به شهر باید از مسیری سخت خاکی از بین تپه ها عبور می کردند.

آشتاب با بیان اینکه مردم روستای ما قبل از پیروزی انقلاب آلاچیق نشین بودند و حتی از نعمت یک اتاق ساده آجری محروم بودند، گفت: پس از پیروزی انقلاب توجه زیادی به روستای شوردگش شده است، امروز از تمام امکانات رفاهی مثل اب، برق، گاز، مدرسه، خانه بهداشت برخوردار هستیم و از نظر امکانات تفاوتی با شهر نداریم.

روحانی اهل سنت ادامه داد: به همت نهضت سوادآموزی که از برکات نظام و انقلاب است همه روستاییان باسواد شده و چشم مردم ما به روی دنیا باز شده است.

وی با بیان اینکه جوانان اهل سنت روستای شوردگش هم در روزهای انقلاب در کنار دیگر هموطنان خود در پیروزی انقلاب سهیم بودند افزود: روستای شوردگش چهار جانباز و یک اسیر تقدیم انقلاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی چشم مردم را به روی دنیا باز کرد

انقلاب اسلامی چشم مردم را به روی دنیا باز کرد