مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-03اقتصادي

غفلت از ظرفیت صنایع خلاق /سرمایه گذاری حوزه فرهنگی افزایش یابد


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان گفت: اقتصاد خلاق با توجه به تنوع، تعدد، برنامه ریزی و سیاست گذاری ها نزدیکترین صنعت به اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد دهنوی پنجشنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه گلستان اظهار کرد: یکی از حوزه هایی که بسیار توجه به آن مغفول مانده است و در این خصوص به آن ظلم شده است حوزه اقتصاد فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه حوزه اقتصاد فرهنگی و صنایع خلاق جذاب ترین حوزه اقتصادی در دنیا است، تصریح کرد: امروز در دنیا برخی برندهای اقتصاد خلاق قطب اقتصادی در این حوزه هستند و ما نیز برای رسیدن به این مسئله نیازمند یک عزم جدی هستیم.

دهنوی ادامه داد: اقتصاد خلاق در مسئله اقتصاد پایدار اهمیت بسیاری دارد چرا که برای ذائقه مردم کار انجام می دهیم و در مسیری حرکت می کنیم که خواسته ها و نخواسته های مردم با شما همراهی می کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه در مورد عقب ماندگی ها باید بدون تعارف حرف زد، افزود: صنایع خلاق در دنیا به چهار دسته میراث فرهنگی، محصولات هنری، رسانه ای و آفرینش های کارکردی تقسیم می شوند و ما در دو بخش میراث فرهنگی و محصولات هنری از توانمندی ها و ظرفیت های خوبی بهره مند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت صنایع خلاق /سرمایه گذاری حوزه فرهنگی افزایش یابد

غفلت از ظرفیت صنایع خلاق /سرمایه گذاری حوزه فرهنگی افزایش یابد