مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-03سياسي

بیمارستان «ولایت» مشهد به بهره برداری رسید


با حضور وزیر بهداشت، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان اجرایی استان و مشهد، بیمارستان ولایت در مشهد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وبدا، همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور وزیر بهداشت، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان اجرایی استان و مشهد، بیمارستان ولایت در مشهد به بهره برداری رسید.

دکتر محمدعلی کیانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره افتتاح این بیمارستان گفت: ساخت بیمارستان ولایت از سال 1389  با دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم راه اندازی بیمارستانهای امداد و نجات در مبادی ورودی شهر مشهد به منظور خدمات رسانی بهتر به زائران و مجاوران آغاز شد.

وی افزود: عملیات احداث این بیمارستان با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در سال 1392 متوقف شد.

اما در سال 1398 با تلاش ها و پیگیری های مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عملیات اجرایی آن از سر گرفته شد و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.

دکتر کیانی خاطرنشان کرد: بیمارستان ولایت طبق استانداردهای روز دنیا با زیربنای 23 هزار مترمربع در پنج طبقه ساخته شده است و دارای واحدهای پاراکلینیکی و بخشهای اورژانس، 6 بخش بستری، 8 اتاق عمل و 4 بخش ICU است که ضمن انجام ماموریت اقدامات درمانی به سوانح و تروما و همچنین اعمال جراحی عروق، کمک شایانی به کاهش بار تراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان «ولایت» مشهد به بهره برداری رسید

بیمارستان «ولایت» مشهد به بهره برداری رسید