مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-03اقتصادي

رانندگان تاکسی باید حداکثر سه مسافر سوار کنند


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: دریافت کرایه تاکسی بیشتر از نرخ مصوب توسط رانندگان تخلف است و با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مرتضی ضامنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ رسمی کرایه تاکسی ها، توسط شورای شهر تعیین و مصوب می شود و رانندگان تاکسی ها موظف هستند که مبلغ نرخ مصوب را از مسافران دریافت کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که راننده تاکسی بیشتر از نرخ مصوب از مسافر دریافت کرد، مسافران می توانند شکایت خود را از طریق درگاه ارتباطی که توسط شهرداری شهرهای مختلف پیش بینی شده است یا از طریق مراجعه حضوری به سازمان تاکسیرانی ها ثبت کنند و به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: سازوکار بررسی این نوع شکایت ها در آیین نامه تاکسیرانی دیده شده است و این موضوعات در کمیته انظباطی بررسی و حتما با راننده خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: اما اعتقاد ما بر این است که اکثر رانندگان تاکسی بر اساس آمارهای موجود که در اختیارما است نرخ مصوب کرایه تاکسی را رعایت می کنند، اما با تعداد بسیار اندک متخلفان نیز برخورد می شود.

ضامنی اعلام کرد: موضوع مهم این است که رانندگان تاکسی با توجه به تورم و شرایط سخت اقتصادی نسبت به میزان نرخ کرایه مصوبی و موجود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان تاکسی باید حداکثر سه مسافر سوار کنند

رانندگان تاکسی باید حداکثر سه مسافر سوار کنند