مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-03اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 9 طرح شیلات در لرستان با اشتغال زایی بیش از 2 هزار نفر


زیرساخت های دومجتمع بزرگ پرورش ماهیان سردآبی سپیددشت و مجتمع فیروز آباد به ظرفیت 7 هزارتن با هزینه 40 میلیارد تومان در دهه فجر آماده واگذاری به بهره برداران بخش خصوصی است.

- کیارش بیرانوند امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خرم آباد، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر اظهار داشت: در دهه مبارکه فجر 9 طرح حوزه شیلات در لرستان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

  وی با تاکید براینکه با بهره برداری از این تعداد پروژه برای 2 هزار 366 نفر شغل ایجاد می شود افزود:  951000میلیون ریال در این راستان سرمایه گذاری شده است.

  بیرانوند بیان کرد: طرح های اقتصادی قابل افتتاح، کلنگ زنی و بهره برداری شیلات لرستان به مناسبت دهه فجر 1400 شامل پنج افتتاح از جمله مجتمع پرورش ماهی سپید دشت، مجتمع پرورش ماهی فیروزآباد،مزارع منفرد سطح استان، پرورش ماهی در قفس دورود و پرورش ماهیان خاویاری دورود است.

مدیرکل شیلات لرستان گفت: زیرساخت های دومجتمع بزرگ پرورش ماهیان سردآبی سپیددشت و مجتمع فیروز آباد به ظرفیت 7 هزارتن با هزینه 40 میلیارد تومان در دهه فجر آماده واگذاری به بهره برداران بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه چهار کلنگ زنی نیز در شهرستان های رومشکان، پلدختر، کوهدشت و الیگودرز در این ایام انجام می شود ، خاطر نشان کرد: از جمله مجتمع پرورش ماهی پیر امام الیگودرز، مجتمع پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 9 طرح شیلات در لرستان با اشتغال زایی بیش از 2 هزار نفر

افتتاح و کلنگ زنی 9 طرح شیلات در لرستان با اشتغال زایی بیش از 2 هزار نفر