مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 01:422022-02-02سياسي

مهدی فضائلی: مذاکره و عدم مذاکره منوط به حفظ منافع کشور است


عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با اشاره به روند و پیشینه مذاکرات برجام گفت: از منظر رهبر حکیم انقلاب علت مذاکره نکردن با آمریکا آن است که این مذاکره نه تنها برای منافع کشور مفید نیست بلکه زیان آور هم هست و لذا حفظ منافع عمومی کشور در مذاکره یا عدم آن یک اصل است.

مهدی فضائلی شامگاه چهارشنبه در همایش جهاد تبیین ویژه مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و آیین تجلیل از مبلغان اهل قلم در خانه معلم شماره 3 اصفهان، ادامه داد: رعایت اخلاق، صبر، مدارا با افرادی که ابهام دارند و حسن خلق، از لوازم جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: سیره پیامبر اعظم(ص) نشان می دهد بسیاری ابتدا شیفته اخلاق پیامبر(ص) می شدند و سپس به ایشان ایمان می آوردند زیرا جذب اخلاقی در گام اول و رفع گره ها و ابهام های اخلاقی در گام دوم، یک اصل است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای افزود: برغم اینکه امروز دغدغه معیشت و مسائل اقتصادی از مباحث جدی در جامعه ماست ولی در عین حال نباید گفت تا این مسائل حل نشود، نباید جهاد تبیین را دنبال کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ریشه چنین وضعیتی نیز باید در جامعه تبیین شود؛ اگرنه این روند در ادامه مسیر انقلاب بار هم تکرار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی فضائلی: مذاکره و عدم مذاکره منوط به حفظ منافع کشور است

مهدی فضائلی: مذاکره و عدم مذاکره منوط به حفظ منافع کشور است