مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 01:422022-02-02سياسي

مهدی فضائلی: مذاکره و عدم مذاکره منوط به حفظ منافع کشور است


از منظر رهبر حکیم انقلاب علت مذاکره نکردن با آمریکا آن است که این مذاکره نه تنها برای منافع کشور مفید نیست بلکه زیان آور هم هست.

- عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با اشاره به روند و پیشینه مذاکرات برجام گفت: از منظر رهبر حکیم انقلاب علت مذاکره نکردن با آمریکا آن است که این مذاکره نه تنها برای منافع کشور مفید نیست بلکه زیان آور هم هست و لذا حفظ منافع عمومی کشور در مذاکره یا عدم آن یک اصل است.

مهدی فضائلی شامگاه چهارشنبه در همایش جهاد تبیین ویژه مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و آیین تجلیل از مبلغان اهل قلم در خانه معلم شماره 3 اصفهان، ادامه داد: رعایت اخلاق، صبر، مدارا با افرادی که ابهام دارند و حسن خلق، از لوازم جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: سیره پیامبر اعظم(ص) نشان می دهد بسیاری ابتدا شیفته اخلاق پیامبر(ص) می شدند و سپس به ایشان ایمان می آوردند زیرا جذب اخلاقی در گام اول و رفع گره ها و ابهام های اخلاقی در گام دوم، یک اصل است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای افزود: برغم اینکه امروز دغدغه معیشت و مسائل اقتصادی از مباحث جدی در جامعه ماست ولی در عین حال نباید گفت تا این مسائل حل نشود، نباید جهاد تبیین را دنبال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی فضائلی: مذاکره و عدم مذاکره منوط به حفظ منافع کشور است

مهدی فضائلی: مذاکره و عدم مذاکره منوط به حفظ منافع کشور است