مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-02اجتماعي

پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور غیر بهداشتی در استان آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس تبریز، امیرحسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان از پلمب مجدد یکی از کشتارگاه های صنعتی طیور استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به عدم تمدید اعتبار پروانه بهداشتی بهره برداری توسط مسئولین این کشتارگاه و عدم پایبندی مدیریت کشتارگاه مذکور به تعهدات خود در خصوص رفع مشکلات و نواقص بهداشتی کشتارگاه، مجدداً با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان پلمب و از ادامه فعالیت کشتارگاه مزبور ممانعت به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته تذکرات شفاهی و کتبی عدیده ای از سوی کارشناسان شهرستانی و استانی به مدیریت و مسئولان فنی و بهداشتی ابلاغ گردیده که با کم توجهی ایشان روبه رو شده است.

بهداد افزود: فعالیت این کشتارگاه در ماه گذشته نیز به دلیل وجود نقایص بهداشتی به دستور دادستان ممنوع شده بود که با تعهد مدیریت کشتارگاه مبنی بر رفع نواقص و رعایت موازین بهداشتی به چرخه تولید بازگشته بود لیکن نظر به عدم تمکین به تعهدات پلمب واحد مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: به همت کارشناسان و ناظرین دولتی مستقر در کشتارگاههای دام و طیور استان موارد و مسائل بهداشتی با جدیت رصد و در صورت لزوم اقدامات قانونی انجام می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور غیر بهداشتی در استان آذربایجان شرقی

پلمب یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور غیر بهداشتی در استان آذربایجان شرقی