مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-02فناوري

رنگ قرمز کرونا به گیلان بازگشت


شهرستان های لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، ماسال و رودبار که پیش از این نارنجی بودند در رنگ بندی قرمز کرونایی قرار گرفتند.

- براساس تازه ترین ارزیابی نرم افزار ماسک که عصر امروز چهارشنبه اعلام شد، پنج شهرستان استان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بر اساس ارزیابی ترم افزار ماسک در کمتر از یک روز رنگ زرد از نقشه کرونایی گیلان محو شد، شهرستان های نارنجی بیشتر و رنگ قرمز بار دیگر در رنگ بندی کرونایی استان ظاهر شد.

بر این اساس شهرستان های لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، ماسال و رودبار که پیش از این نارنجی بودند در رنگ بندی قرمز کرونایی قرار گرفتند.

شهرستان های املش، رشت، خمام، تالش، آستارا، سیاهکل و بندرانزلی نیز از رنگ زرد کرونایی خارج و نارنجی شدند ضمن اینکه رضوانشهر، فومن، رودسر، صومعه سرا و شفت در رنگ بندی نارنجی باقی ماندند به این ترتیب پنج شهرستان گیلان قرمز و 12 شهرستان نارنجی است.

از 18 دی ماه امسال با کاهش شمار مبتلایان و بیماران بستری تمامی 17 شهرستان استان گیلان وارد رنگ بندی آبی شده بودند که این وضعیت برای کمتر از سه هفته تداوم داشت، رنگ نارنجی از ششم بهمن و زرد از هشتم همین ماه بار دیگر در نقشه کرونایی گیلان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ قرمز کرونا به گیلان بازگشت

رنگ قرمز کرونا به گیلان بازگشت