مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-02سياسي

دادستان جدید مرکز استان هرمزگان معارفه شد


مراسم معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور به صورت تماس تصویری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور مراسم معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور به صورت تماس تصویری برگزار شد.

در این مراسم که علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رییس دفتر دادستان کل، عبدالصمد خرم آبادی معاون نظارت بر امور دادسراهای کشور، مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل، سید محسن هاشمی مدیر روابط عمومی و مسئول دفتر دادستان کل و اعضای شورای تامین استان هرمزگان حضور داشتند علیرضا احمدی منش به عنوان دادستان جدید مرکز این استان معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی درابتدای این مراسم با تبریک حلول ماه مبارک رجب اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و ایام الله دهه فجر را به همه مردم عزیز و حاضرین در این مراسم تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

وی گفت: مردم ما در سال 57 بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند و آرزوی اولیاء و انبیاء که همانا تشکیل یک حکومت مقتدر شیعی در جهان بود را به عرصه ظهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان جدید مرکز استان هرمزگان معارفه شد

دادستان جدید مرکز استان هرمزگان معارفه شد