مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-02سياسي

علیرضا احمدی نژاد دادستان مرکز هرمزگان شد


با حکم رییس قوه قضاییه، علیرضا احمدی منش به عنوان دادستان مرکز هرمزگان منصوب و امروز معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم معارفه علیرضا احمدی منش به عنوان دادستان مرکز هرمزگان ظهر امروز با حضور استاندار این استان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی معاون دادستان کل کشور ظهر امروز در ارتباط ویدیو کنفرانس با این مراسم معارفه، با تقدیر و تجلیل از تلاش های مجتبی قهرمانی دادستان پیشین مرکز هرمزگان که اکنون به عنوان رییس کل دادگستری هرمزگان مشغول خدمت است، اظهار کرد: نظارت بر دادسراهای استان، نظارت بر قضات جوان و ارتباط و اشراف بر لایه های اجتماعی با هدف جلوگیری از فرصت طلبی سودجویان از جمله مهم ترین وظایف دادستان جدید بندرعباس است.

وی افزود: دادستان های شجاع و انقلابی و پرکار بر کار بگمارید چرا که اگر خدایی ناکرده، دادستانی این ویژگی ها را نداشته باشد، نمی تواند عدالت را محقق کرده و مشکلات مردم بر زمین می ماند.

معاون دادستان کل کشور، جلوگیری از بازداشت های غیرضروری و تلاش برای تلاش برای ایجاد صلح و سازش بین مردم میان مردم را مورد تأکید قرار داد و از مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان به مدیری در میدان یاد کرد که در خانواده ای مذهبی پرورش یافته و و برادش جانباز مدافع حرم بودند و توقع از دادستان جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا احمدی نژاد دادستان مرکز هرمزگان شد

علیرضا احمدی نژاد دادستان مرکز هرمزگان شد