مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-02حوادث

دستگیری سارقان پراید در شیراز


رییس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری اعضای یک گروه سرقت پراید در شیراز خبر داد.

- سرهنگ کاووس حبیبی چهارشنبه 13 بهمن به خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع و گزارش چند دستگاه پراید در شهرستان شیراز، موضوع شناسایی سارقان و کشف خودروهای مسروقه، به شکل ویژه در دستورکار کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی، پلیسی و بررسی میدانی صحنه های وقوع سرقت، کارآگاهان یکی از سارقان را درحال باز کردن وسایل و قطعات یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های انجام شده از متهم مشخص شد که وی با همدستی 2 نفر دیگر اقدام به سرقت خودروهای شهروندان می کردند و قطعات و لوازم خودروها را به یک نفر مالخر می فروختند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه محل اختفای همدستان متهم و مالخر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه همگی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه آنان مقادیری اموال و قطعات سرقتی نیز کشف شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت هستند، در بازجویی های تکمیلی به سرقت 4 دستگاه خودرو پراید در شیراز اعتراف کرده و پس از سیر مراحل قانونی روانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان پراید در شیراز

دستگیری سارقان پراید در شیراز