مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-02اقتصادي

افتتاح 79 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهار


تعداد 79 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با مجموع اعتباری بالغ بر 237 میلیارد تومان و اشتغالزایی 44 نفر در ایام الله دهه فجر در شهرستان بهار افتتاح خواهد شد.

- همدان- فرماندار شهرستان بهار گفت: تعداد 79 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با مجموع اعتباری بالغ بر 237 میلیارد تومان و اشتغالزایی 44 نفر در ایام الله دهه فجر در شهرستان بهار افتتاح خواهد شد.

به گزارش، روح اله نباتی چهارشنبه در مراسم دیدار مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با امام جمعه بهار گفت: برنامه هایی برای توسعه زیرساخت های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری در شهرستان در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه تعداد 79 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با مجموع اعتباری بالغ بر 237 میلیارد تومان و اشتغالزایی 44 نفر در ایام الله دهه فجر در شهرستان بهار افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: تعداد 6 پروژه با اعتبار مورد نیاز 25 میلیارد و 800 میلیون تومان نیز کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: پروژه های عمرانی دهه مبارک فجر در حوزه های حمل و نقل، انرژی، کشاورزی و منابع طبیعی، ارتباطات، مسکن، عمران شهری و روستایی، گردشگری، تأمین آب است.

در ادامه، حجت الاسلام ارزنده؛ امام جمعه بهار نیز با بیان اینکه خدمات، برکات و ثمرات انقلاب اسلامی باید به مردم به ویژه نسل جوان به شکل هنرمندانه، تبلیغی و ترویجی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 79 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهار

افتتاح 79 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهار