مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-02اقتصادي

حمایت جدی از سرمایه گذاران بندری و دریایی خرمشهر


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بدون شک مهمترین مسیر توسعه اقتصادی کشور از مسیر دریا و بنادر می گذرد، چرا که حوزه بندری و دریایی برای رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال ظرفیت و پتانسیل خوبی دارند.

- نورالله اسعدی در نشست بررسی چالش ها و مشکلات سرمایه گذاران حوزه بندری، اظهار کرد: بدون شک مهمترین مسیر توسعه اقتصادی کشور از مسیر دریا و بنادر می گذرد، چرا که حوزه بندری و دریایی برای رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال ظرفیت و پتانسیل خوبی دارند.

وی عنوان کرد: رونق اقتصادی هدف اساسی و مشترک بندر خرمشهر با بخش های خصوصی و سرمایه گذاران است که خوشبختانه سرمایه گذاران مرتبط با اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در این مسیر گام های استواری برداشته اند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تحریم های ظالمانه، پدید آمدن قوانین و بخشنامه های خلق الساعه و دست وپا گیر موانع مهم و اساسی فعالیت های بخش خصوصی و سرمایه گذاران است که باید با مدیریت جهادی توسعه و رونق را در پیش گرفت.

اسعدی با بیان اینکه بندر خرمشهر خود را موظف به ارائه خدمات به سرمایه گذاران می داند، خاطرنشان کرد: اشتغال مهمترین مساله امروز کشور است که خوشبختانه بخش خصوصی و سرمایه گذاران مرتبط با بندر خرمشهر این چالش اجتماعی را با به کارگیری نیروهای جوان و بومی به بهترین شکل پاسخ داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جدی از سرمایه گذاران بندری و دریایی خرمشهر

حمایت جدی از سرمایه گذاران بندری و دریایی خرمشهر