مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-02اقتصادي

جزییات بودجه 1000 میلیاردی شهرداری بوشهر در سال آینده/ تعیین اولویت ها


شهردار بندر بوشهر لایحه بودجه 700 میلیارد تومانی سال 1401 شهرداری این بندر و سازمان های تابعه را به شورای اسلامی این شهر تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری شهردار بوشهر در پنجاه و سومین نشست علنی شورای شهر بوشهر پیش از تقدیم لایحه بودجه به رییس شورا اظهار داشت: بودجه سال آینده شهرداری و سازمان های تابعه 700 میلیارد تومان پیش بینی شده است که در صورت اخذ مجوز از وزارت کشور مبلغ 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز اخذ می شود که بودجه به هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی با اشاره به سهم 46 درصدی بودجه برای فعالیت عمرانی و 54 درصدی برای هزینه های جاری، ادامه داد: بر این اساس 320 میلیارد تومان برای فعالیت عمرانی و 380 میلیارد تومان هزینه های جاری پیش بینی شده است.

شهردار بندر بوشهر از مهمترین اولویت های بودجه سال آینده را  تکمیل طرحهای نیمه تمام، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح های عمرانی و خدماتی، تقویت حمل و نقل عمومی، توسعه متوازن شهری با نگاه به بافت های فرسوده تاریخی و مبلمان و زیباسازی شهری برشمرد.

وی گفت: امیدوارم با کمک مجموعه شهرداری و همکاری شورای شهر در سال آینده شاهد اتفاقات بسیار  خوبی در حوزه عمران شهری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بودجه 1000 میلیاردی شهرداری بوشهر در سال آینده/ تعیین اولویت ها

جزییات بودجه 1000 میلیاردی شهرداری بوشهر در سال آینده/ تعیین اولویت ها