مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-02سياسي

مهمانی لاله ها در 19 هزار گلزار شهدا/ مزار 236 هزار شهید عطرافشانی می شود


روز پنج شنبه 14 بهمن ماه در بهشت زهرا و همزمان با 19 هزار گلزار شهدا مهمانی لاله ها با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می شود.

- به  گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، همزمان با چهل و سومین از دهه مبارک فجر و در سومین روز از ایام الله این دهه، مراسم گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با عنوان میهمانی لاله ها روز پنج شنبه 14 بهمن ماه ساعت 14 در مهدیه شهدای گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار خواهد شد.

در این آیین، همچنین مراسم اهتراز پرچم جمهوری اسلامی، پرچم متبرک حرم امیرالمؤمنین (ع) و پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) در بهشت زهرا با حضور قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و سایر مقامات کشوری و لشکری همراه با تعویض پرچم مزار شهدا همزمان در بیش از 19 هزار گلزار مطهر شهدا در ساعت 13:30 انجام می شود.

  این در حالی است که عطر افشانی و گلباران مزار شهدا به صورت نمادین در بهشت زهرا در همین روز با حضور رییس بنیاد و 236 هزار مزار شهدا در سراسر کشور انجام می شود.

در این مراسم معنوی خانواده شهدا و عموم مردم با حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی مزار شهدا، با شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعتی دوباره می کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانی لاله ها در 19 هزار گلزار شهدا/ مزار 236 هزار شهید عطرافشانی می شود

مهمانی لاله ها در 19 هزار گلزار شهدا/ مزار 236 هزار شهید عطرافشانی می شود