مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-02فرهنگي

«هدهد صبا» زرد نیست، طناز است/ نقد هر روزه مدیران جشنواره فجر


غزل نهانی گوینده «هدهد صبا» از ویژگی های این برنامه طنز که همزمان با جشنواره فیلم فجر روی آنتن رادیو صبا می رود سخن گفت.

- غزل نهانی گوینده هدهد صبا از ویژگی های این برنامه طنز که همزمان با جشنواره فیلم فجر روی آنتن رادیو صبا می رود سخن گفت.

غزل نهانی گوینده و سردبیر برنامه هدهد صبا درباره این برنامه رادیویی که در ایام چهلمین جشنواره فیلم فجر روی آنتن رادیو صبا می رود به خبرنگار مهر بیان کرد: پخش برنامه هد هد صبا در شبکه رادیویی صبا از مهرماه امسال شروع شد و در این برنامه تلاش کردیم با زبانی طنز در مورد اتفاقات حوزه فرهنگ و هنر با مخاطبان صحبت کنیم.

وی افزود: از آنجایی که برنامه با استقبال مواجه شد و در ارزیابی ها رتبه بالایی کسب کرد قرار شد در ایام جشنواره فیلم فجر این برنامه به صورت تخصصی به اتفاقات جشنواره فیلم فجر بپردازد.

سردبیر هد هد صبا تصریح کرد: تلاش می کنیم مخاطبان در جریان کم و کیف برگزاری جشنواره قرار گیرند و از آنجایی که جشنواره در دوره 40 خود حاشیه های فراوانی داشته است نگاهی طنازانه به حال و هوای این روزهای جشنواره فیلم فجر خواهیم داشت.

وی درباره تمایزهای این برنامه با دیگر برنامه های سینمایی تصریح کرد: برنامه هد هد صبا برخلاف برنامه های مرسوم در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر تمام اتفاقات و رخدادها را از نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هدهد صبا» زرد نیست، طناز است/ نقد هر روزه مدیران جشنواره فجر

«هدهد صبا» زرد نیست، طناز است/ نقد هر روزه مدیران جشنواره فجر