مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-02اقتصادي

10 پروژه جهادکشاورزی در ملایر به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود


مدیر جهاد کشاورزی ملایر از افتتاح 10 پروژه و طرح تولیدی جهاد کشاورزی در طول دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها از سال گذشته کلید زده شده و در سال جاری به بهره برداری می رسند.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی ملایر از افتتاح 10 پروژه و طرح تولیدی جهاد کشاورزی در طول دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه ها از سال گذشته کلید زده شده و در سال جاری به بهره برداری می رسند.

سیدمهدی میرباقری در گفت وگو با ایسنا، افزود: پنج پروژه آبیاری کم فشار، یک پروژه آبیاری بارانی، سه طرح گلخانه سبزی و صیفی و یک پروژه تصفیه و بسته بندی کشمش با اشتغالزایی برای 50 نفر ارمغان دهه فجر در سطح شهرستان ملایر در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه روستاهای محل اجرای این طرح ها شامل زیرآبیه، پریدرابوالحسن، شریف آباد قوزان، موسی خان بلاغی، حسین آباد ناظم، حسین آباد شاملو، سنگ آباد، دولت آباد و حرم آباد هستند، اظهارکرد: تسهیلات أخذ شده برای راه اندازی این طرح ها، بیشتر از محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاوزی و از محل ماده 52 قانون الحاق است.

این مقام مسئول مجموع اعتبار هزینه شده در این زمینه را حدود 15 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این رقم هشت میلیارد و 800 میلیون تومان آن تسهیلات بانکی دریافتی و مبلغ شش میلیارد و 400 میلیون تومان آن آورده متقاضیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه جهادکشاورزی در ملایر به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود

10 پروژه جهادکشاورزی در ملایر به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود