مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-02اقتصادي

افزایش مجدد قیمت برنج در یک هفته اخیر/ 80 درصد برنج داخلی را دپو کرده اند


80 درصد برنج از تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده است و در انبارهای افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند و می خواهند با دپو برنج کنترل بازار این محصول را در دست بگیرند.

- 80 درصد برنج از تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده است و در انبارهای افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند و می خواهند با دپو برنج کنترل بازار این محصول را در دست بگیرند.

رییس اتحادیه شالیکوبی داران مازندران خاطر نشان کرد: افزود: 80 درصد برنج از تولیدکنندگان و کشاورزیان خارج شده است و در انبارهای افرادی است که تمایلی به عرضه آن ندارند و می خواهند با دپو برنج کنترل بازار این محصول را در دست بگیرند.

تقی جعفریان در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به افزایش 6 تا 7 درصدی قیمت برنج کشت دوم، گفت: قیمت برنج های سنتی هاشمی و طارم افزایش مجدد نرخ را در هفته اخیر را تجربه کردند این در حالیست که قیمت برنج های پرمحصول ثابت ماند و تغییر نکرد.

این فعال اقتصادی با اشاره به انواع قیمت برنج در بنکداری، گفت: قیمت طارم کیلویی 73 هزار تومان، هاشمی کیلویی 75 هزار تومان و برنج کشت دوم کیلویی 80 هزار تومان، فجر کیلویی 55 هزار تومان، ندا کیلویی 43 هزار تومان و شیرودی کیلویی 46 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مجدد قیمت برنج در یک هفته اخیر/ 80 درصد برنج داخلی را دپو کرده اند

افزایش مجدد قیمت برنج در یک هفته اخیر/ 80 درصد برنج داخلی را دپو کرده اند