مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 01:322022-02-01سياسي

اختصاص قیر رایگان؛ تسهیل کننده نوسازی جاده ‎ها


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برخی جاده های کشور نزدیک به 20 یا 30 سال است که آسفالت نشده اند و نیاز به نوسازی دارند که اختصاص قیر رایگان به اداره راه و شهرسازی می تواند در ترمیم جاده ها نقش اساسی ایفا کند.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برخی جاده های کشور نزدیک به 20 یا 30 سال است که آسفالت نشده اند و نیاز به نوسازی دارند که اختصاص قیر رایگان به اداره راه و شهرسازی می تواند در ترمیم جاده ها نقش اساسی ایفا کند.

رحمت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا درباره مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای تأمین قیر رایگان، اظهار کرد: قیر رایگان باید به سازمان دهیاری ها و شهرداری ها، بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی اختصاص یابد که به تناسب و طبق اختیاراتی که این ادارات و سازمان ها دارند از این سهمیه قیر به بهترین شکل در جاده سازی و نوسازی راه های روستایی بهره می برند.

وی افزود: راه های مواصلاتی شهرهای مختلف نیاز به نوسازی دارد و امسال طبق روال قبل کمیسیون تلفیق مجلس مصوبه ای را به تصویب رساند تا قیر رایگان طبق نیاز به ادارات و سازمان های مختلف اختصاص یابد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: در کل برخی جاده های کشور نزدیک به 20 یا 30 سال است که آسفالت نشده اند و نیاز زیادی به آسفالت و نوسازی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص قیر رایگان؛ تسهیل کننده نوسازی جاده ‎ها

اختصاص قیر رایگان؛ تسهیل کننده نوسازی جاده ‎ها