مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 00:022022-02-01اقتصادي

تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر خرمشهر 4 رشد داشت


مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر خرمشهر در 10 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی چهار درصد رشد داشت.

- نورالله اسعدی به در 10 ماهه سال جاری واردات کالاهای کانتینری در این بندر با اتکا بر توان داخلی و خدمات 24 ساعته بسیار مطلوب و قابل قبول بوده و نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر به وجود زیر ساخت های مناسب و ترمینال کانتینری مجهز و پیشرفته در بندر خرمشهر برای ارتباط تجاری با کشورهای منطقه در خصوص حمل و نقل کانتینری اشاره کرد و گفت: در این مدت 173 فروند شناور کانتینری بالای یک هزار و زیر یک هزار تن در بندر خرمشهر تردد داشته که این میزان نسبت به سال قبل رشد 3 درصدی را نشان می دهد.

اسعدی در ادامه از ارتقای تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری در بندر خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: به منظور بهبود فرآیند تخلیه و بارگیری کانتینری و در راستای ارائه خدمات برای افزایش ترافیک کالا و صادرات، تجهیزاتی از جمله 4 رمپ استاندارد متناسب با کانتینرهای یخچالی صادراتی و 6 دستگاه لیفتراک به تجهیزات موجود در ترمینال کانتینر و کالای عمومی بندر خرمشهر افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر خرمشهر 4 رشد داشت

تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر خرمشهر 4 رشد داشت