مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-01اقتصادي

گشایش پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان اردبیل


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از گشایش پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان با هدف نمایش توانمندی های بافندگان و تولیدکنندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان با هدف نمایش توانمندی های بافندگان و تولیدکنندگان استان اردبیل، به مدت 5 روز از ساعت 15 الی 21 در محل نمایشگاه های بین المللی اردبیل برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه مختص بافندگان و تولیدکنندگان استان اردبیل بوده و برای حضور و مشارکت فعالانه آنان، حمایت های لازم انجام شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل به حمایت های این شرکت از تشکیل خوشه فرش دستبافت استان اشاره کرد و ادامه داد: با تشکیل خوشه فرش دستبافت و کنسرسیوم صادراتی فرش توسط شرکت شهرک های صنعتی، تلاش شده تا بستر های مناسب برای تبادل تجربیات و ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و بازار مصرف انجام پذیرد.

پرداخت 80 درصد هزینه غرفه ها توسط شرکت شهرک های صنعتی اهلی برگزاری دوره های آموزشی، تور های صنعتی، بازدید از نمایشگاه های داخلی و خارجی و اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور را از جمله برنامه های حمایتی این شرکت از خوشه فرش دستبافت برشمرد و گفت: به منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان اردبیل

گشایش پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان اردبیل