مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 18:522022-02-01بين الملل

تماس تلفنی معاون وزیر خارجه روسیه با عضو مرکزی جنبش فتح


معاون وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با یکی از اعضای مرکزی جنبش فلسطینی فتح ، درباره حل و فصل مناقشه فلسطین با اسراییل بحث و گفت وگو کرد.

- معاون وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با یکی از اعضای مرکزی جنبش فلسطینی "فتح"، درباره حل و فصل مناقشه فلسطین با اسراییل بحث و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، میخاییل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه امروز(سه شنبه) در تماس تلفنی با حسین الشیخ، عضو مرکزی جنبش فتح، مناقشه فلسطین و اسراییل و راه های حل و فصل آن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد با توجه به گفت وگوی اخیر محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و همینطور نزدیکی زمان نشست شورای مرکزی سازمان آزادی بخش، بوگدانوف و الشیخ، در یک تماس تلفنی، مسائل مربوط به حل و فصل مناقشه فلسطین و اسراییل را بررسی کردند.

در این بیانیه آمده است که دو طرف بر اهمیت عدم تأخیر در برگزاری نشست وزیران چهارجانبه میانجی گران بین المللی مرتبط با روند صلح در خاورمیانه با مشارکت روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل، تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی معاون وزیر خارجه روسیه با عضو مرکزی جنبش فتح

تماس تلفنی معاون وزیر خارجه روسیه با عضو مرکزی جنبش فتح