مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-01سياسي

تصرف افراد حقیقی و حقوقی در سواحل غیرقانونی است/ مدیریت موج ششم کرونا توسط دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، صولت مرتضوی معاون رییس جمهور امروز در مراسم رسمی جشن دهه فجر انقلاب اسلامی در فرودگاه رامسر با تبریک سی وچهارمین سالروز فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل روح خدا در کالبد زمان بود و مقام معظم رهبری فرمودند: روح خدا فانی ناشدنی است.

وی افزود: تداوم راه امام از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در دستور کار رهبری معظم انقلاب قرار گرفته و با تمام قوت و قدرت این مسیر هموار و هموارتر می شود.

معاون رییس جمهور بیان کرد: اگرچه دشمنان این مرزوبوم و دشمنان تفکر انقلاب اسلامی همواره سعی شان ایجاد مزاحمت بوده است، اما به فضل الهی موتور محرکه انقلاب همواره پیش می رود.

مرتضوی با بیان اینکه آرمان های امام راحل توسط رهبر عزیز انقلاب و دل دادگان به آن پیرمراد همواره در دستور کار است و راه هموار می شود، تصریح کرد: اگر شعار امام استقلال بود امروز نه در جغرافیای طبیعی ایران، بلکه در جغرافیای سیاسی جهان و جهان اسلام، حس استقلال طلبی و روحیه اعتمادبه نفس و توکل به خدا به ویژه در جهان اسلام هر روز شعله ورتر می شود.

وی با اشاره به اینکه این موج بیداری اسلامی از دستاوردهای انقلاب امام و در چهارچوب استقلال سیاسی و جغرافیایی تعریف می شود، گفت: به فضل الهی ما نه اینکه ملت مستقلی هستیم بلکه استقلال را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصرف افراد حقیقی و حقوقی در سواحل غیرقانونی است/ مدیریت موج ششم کرونا توسط دولت

تصرف افراد حقیقی و حقوقی در سواحل غیرقانونی است/ مدیریت موج ششم کرونا توسط دولت