مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-01حوادث

بازداشت توسعه دهندگان رمز ارز «دریک» / پلیس: مالباختگان به دادسرای 32 مراجعه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مقیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی به پرونده ارز دیجیتال دریک اشاره و اظهار داشت: - بازداشت توسعه دهندگان رمز ارز دریک / پلیس: مالباختگان به دادسرای 32 مراجعه کنند رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: مالباختگان رمز ارز دریک با ارائه مدارک به بازپرسی شعبه 16 دادسرای ناحیه 32 جرایم اقتصادی تهران مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مقیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی به پرونده ارز دیجیتال دریک اشاره و اظهار داشت: با اقدامات فنی پیچیده پلیسی مشخص شد توسعه دهندگان رمز ارز دریک بدون پشتوانه اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کرده و قصد خروج ارز و منابع ملی را از کشور دارند که توسط پلیس امنیت اقتصادی از اقدام آن ها جلوگیری و عاملان آن دستگیر شدند و هم اکنون پرونده اتهامی آنان در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

وی افزود: تمامی مالباختگان که اقدام به خرید رمز ارز دریک کرده اند با ارائه مدارک و مستندات برای طرح شکایت به بازپرسی شعبه 16 دادسرای ناحیه 32 جرایم اقتصادی تهران مراجعه کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب هموطنان با پلیس امنیت اقتصادی از آنان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت توسعه دهندگان رمز ارز «دریک» / پلیس: مالباختگان به دادسرای 32 مراجعه کنند

بازداشت توسعه دهندگان رمز ارز «دریک» / پلیس: مالباختگان به دادسرای 32 مراجعه کنند