مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-01بين الملل

مسؤول یمنی: در حمله اخیر امارات غیرنظامیان یمنی هدف قرار گرفتند


معاون استاندار شبوه امروز (سه شنبه) تاکید کرد، امارات در حمله اخیر خود به دو استان شبوه و مارب، به شکل وحشیانه ای غیرنظامیان را در مسیرها و زمین های کشاورزی هدف قرار دادند.

- معاون استاندار شبوه امروز (سه شنبه) تاکید کرد، امارات در حمله اخیر خود به دو استان شبوه و مارب، به شکل وحشیانه ای غیرنظامیان را در مسیرها و زمین های کشاورزی هدف قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه عراق، محمد الصالحی، معاون استاندار شبوه امروز اظهار کرد: تنش اخیر امارات گسترده و در مورد زیرساخت های خدماتی و حساس یمن بی سابقه بود، در این حمله آن شهروندان یمنی به شکل وحشیانه ای در خیابان ها و زمین های کشاورزی هدف قرار گرفتند.

معاون استاندار شبوه گفت: در حمله ای که علیه دو استان شبوه و مارب انجام شد، بیش از 50 دستگاه خودروی شهروندان هدف قرار گرفته و بیش از 10 پمپ بنزین، سه مرکز درمانی، چهار مسجد و تعداد زیادی گذرگاه، پل و طرح های آبی تخریب شدند.

الصالحی افزود: ساکنان استان شبوه در برابر این تنش و جنایات هرگز دست بسته نخواهند ماند و اقدام موثری را برای کمک به ارتش و کمیته های مردمی در آزادسازی استان شان در پیش خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول یمنی: در حمله اخیر امارات غیرنظامیان یمنی هدف قرار گرفتند

مسؤول یمنی: در حمله اخیر امارات غیرنظامیان یمنی هدف قرار گرفتند