مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-01فرهنگي

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه در حال برگزاری است


سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان اموردانشجویان از داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه خبرداد و گفت:در این مرحله 461 نفر شرکت کننده مورد بررسی داوران در مرحله کشوری قرار می گیرند.

- به نقل از سازمان امور دانشجویان، اردوان ارژنگ گفت: داوری مرحله دانشگاهی بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در حال برگزاری است و در این مرحله 461 نفر شرکت کننده مورد بررسی داوران در مرحله کشوری قرار خواهند گرفت.

وی گفت: پس از پایان ثبت نام دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره تعداد 795 نفر ثبت نام کرده که از این تعداد 461 نفر ثبت نهایی شده است که بعد از مرحله داوری در دانشگاه در حال داوری مرحله کشوری هستیم.

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در خصوص مقاطع دانشجویان ثبت نام کننده گفت: 223 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته، یک نفر در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، 56 نفر در مقطع کارشناسی ارشد نا پیوسته، 2 نفر در مقطع دکتری پیوسته و 179 نفر در مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته ثبت نهایی شده اند.

ارژنگ گفت: در این در خواست های ثبت نهایی شده که بر مبنای 5 گروه های آموزشی انجام شده، کشاورزی و دامپزشکی 51 نفر، علوم انسانی 229 نفر، علوم پایه 57 نفر، فنی و مهندسی 108 نفر و هنر 16 نفر ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه در حال برگزاری است

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه در حال برگزاری است