مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-01سياسي

در حوزه اقتصاد قاسم سلیمانی ها نداشتیم/تدابیر دولت برای خروج از بن بست اقتصادی


ما، مردم محکم و امیدواری هستیم؛ به این دلیل که در طول این سال ها دشمنان سعی در ناامید کردن مردم داشتند تا مسیر انقلاب را منحرف کنند ولی با رهبری حکیمانه این حکیم فرزانه انقلاب اسلامی در مسیر قله های پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، سیدمحمود حسینی پور امروز در مراسم رسمی جشن دهه فجر انقلاب اسلامی در فرودگاه رامسر با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و تبریک جشن بزرگ طلوع سالروز انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: خاطره بسیار تاثیرگذار ورود مبارک امام راحل در سال 57 هرچه بر تاریخ افزوده می شود، این خاطره می گذرد، شیرین تر می شود.

وی گفت: خدا را شاکریم که در عصر خمینی به دنیا آمدیم و زیستیم و در این دنیای وانفسا و شرایط امروز جهان بعد از 1400 سال تاریخ اسلام امروز افتخار می کنیم که مسلمان، شیعه و از مردم ایران هستیم.

استاندار مازندران بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و معنویت، ایران اسلامی در سطح جهان ایران به عنوان کشور قدرتمند و بزرگ در عرصه بین المللی در تصمیمات جهانی نقش موثری دارد.

این مسؤول اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و تکنولوژی های روز جهان به عنوان یک کشور قدرتمند در جهان ظاهر شده است که آثار و برکات جمهوری اسلامی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه اقتصاد قاسم سلیمانی ها نداشتیم/تدابیر دولت برای خروج از بن بست اقتصادی

در حوزه اقتصاد قاسم سلیمانی ها نداشتیم/تدابیر دولت برای خروج از بن بست اقتصادی