مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-01سياسي

نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرکرد


همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان در شهرکرد نواخته شد.

- فرحناز قائدامینی 12 بهمن ماه در آیین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن روزها و تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: 12بهمن سال 1357 روز تحولی عظیم در تاریخ باشکوه ایران اسلامی است که با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) پس از 14 سال تبعید و ایستادگی به میهن عزیز رقم خورد، به طوری که دشمن در برابر اراده این مرد بزرگ شکست و انقلاب شکوهمند اسلامی متولد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بی شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت ایران در طی دوره های مختلف تاریخی است، افزود: انقلاب اسلامی در سایه بیداری، انسجام و همدلی مردم با رهبری امام خمینی و در جهت حق طلبی، ستم ستیزی، اصلاح گری، عدالت خواهی و آزادی خواهی آگاهانه و دوری از هرگونه افراط و تفریط به وقوع پیوسته است.

وی گفت: در این میان نقش معلمان و دانش آموزان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی است، به طوری که معلمان در تمامی بزنگاه های مهم و حساس تاریخی نقش بی بدیلی ایفا کرده و همواره با ایستادگی، مقاومت و ایثار درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرکرد

نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در شهرکرد