مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-01ورزشي

امارات به دنبال اولین پیروزی تاریخ بر ایران!


الابیض (سفیدها، لقب تیم ملی فوتبال امارات) در تاریخ دیدار های دو تیم هرگز ایران را شکست نداده و امیدوار است در شرایطی که حریف شادی و سرخوش صعود به جام جهانی قطر است، به این دوران منفی پایان بدهد؛ تیم ملی ایران با گلزنی مهدی طارمی بدل به اولین تیم آسیایی شده که به جام جهانی راه پیدا می کند.

امروز (سه شنبه) ایران 19 امتیازی که در صدر گروه قرار دارد با هدف صدرنشینی مقابل امارات قرار گرفت و کره جنوبی هم در دیدار با سوریه در شهر شارجه امارات به دنبال قلاب کردن دستِ خود به ایران و دهمین صعود به جام جهانی است تا تکلیف تیم سوم بین تیم های عراق، سوریه، امارات و لبنان مشخص شود.

تیم ملی امارات در دو بازی اخیر خود مقابل لبنان و سوریه به پیروزی رسیده و با روحیه بالایی به ایران سفر کرده است؛ بنابر آن چه که برت فن مارویک سرمربی هلندی تیم ملی امارات گفته، بازیکنان سفیدپوش مشتاق هستند تا نام خود را در تاریخ ثبت کنند و طعم شیرین یک پیروزی ارزشمند و تاریخی را در تهران بچشند.

به گفته وی این موضوع اگر چه کار آسانی نیست، اما غیرممکن هم نخواهد بود، به خصوص که تیم حریف در شادی راهیابی به دوحه زندگی می کند.

به نوشته رسانه های اماراتی، کسب 3 امتیاز در این مسابقه مستلزم اطمینان از استحکام دفاعی و کنترل مهدی طارمی بهترین گلزن ایران و ستاره پورتو است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات به دنبال اولین پیروزی تاریخ بر ایران!

امارات به دنبال اولین پیروزی تاریخ بر ایران!