مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-01سياسي

چرا مولاوردی یکی از مصادیق گویای دیکتاتوری در جریان اصلاحات است؟


اتفاقات شب گذشته برنامه جهان آرا از جهاتی قابل تأمل است ولی یکی از موضوعاتی که در این برنامه حائز اهمیت است، برونداد رفتار جمعی اصلاح طلبان مقابل منتقدین است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: شب گذشته و در پی اعتراض سه نفر از زنان اصلاح طلب به برنامه هفته گذشته جهان آرا درباره در حوزه زنان، خانم شهیندخت مولاوردی معاون روحانی در امور زنان و زهرا شجاعی ریاست مرکز امور مشارکت زنان در دولت خاتمی، به این برنامه در شبکه افق دعوت شدند.

در میانه بحث، بعد از اینکه اظهارات خانم مولاوردی در حال اتمام بود، تهیه کنندگان برنامه جهان آرا به یکی از منتقدین مهمانان برنامه، فرصتی برای گفتگوی تلفنی دادند که این مسئله با مخالفت و جنجال مهمانان برنامه روبرو شود و در حرکتی عجیب و غیر منطقی، برنامه زنده را ترک کردند.

اگرچه نفس تریبون دادن صدا و سیما به شخصی همچون شهیندخت مولاوردی که به اتهامات امنیتی در دادگاه، محکوم شده است، عجیب به نظر می رسد و نیازمند پاسخگویی از سوی صداد و سیما است، اظهارات مجری برنامه در خلال ایجاد حاشیه توسط این دو فرد اصلاح طلب نیز قابل نقد است و ایشان می توانستند با مدیریت بهتری این جنجال رسانه ای را به پایان برسانند و  نقدهای وارده را در فضایی غیر از برنامه زنده، بازگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مولاوردی یکی از مصادیق گویای دیکتاتوری در جریان اصلاحات است؟

چرا مولاوردی یکی از مصادیق گویای دیکتاتوری در جریان اصلاحات است؟