مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-01اقتصادي

برنامه ریزی برای افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در کشور


معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات از برنامه ریزی برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سهم اقتصاد دیجیتال خبر داد.

- به نقل از وزارت ارتباطات، هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات از اهتمام و برنامه ریزی در بخش های دولت الکترونیکی، تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات، افزایش سهم اقتصاد دیجیتال، گسترش تبادلات پستی و توسعه فناوری های فضایی خبر داد.

وی با حضور در جلسه شورای مدیران حوزه ICT استان بوشهر با مدیران این استان در خصوص مشکلات کاری دستگاه های تابعه بحث و تبادل نظر کرد و با اشاره به وجود مشکلات احتمالی در روند اجرای فعالیت های استانی در بخش های مختلف، راهکارهایی با توجه به ظرفیت های استانی ارائه داد.

اصلان زاده با حضور در اداره کل پست استان بوشهر، با کارمندان و ارباب رجوع و به ویژه نامه رسان ها در خصوص مشکلات موجود گفتگو و از واحدهای تجزیه، قبول و ارسال بازدید کرد.

معاون وزیر ارتباطات در این بازدید ضمن بیان اهمیت و لزوم اجرای دقیق تکالیف وزارت ارتباطات در ایجاد شفافیت، مبارزه با فساد، ارتقای کارآمدی و بسط عدالت از طریق خدمات هوشمند، به موضوع احترام به کارمند و صیانت از حقوق مردم نیز تاکید کرد و گفت: حفظ امانت داری در انجام وظایف محوله به اداره کل پست و صیانت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در کشور

برنامه ریزی برای افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در کشور