مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-01حوادث

محیط زیست: رد پای قاتل 88 هزار پرنده میانکاله هنوز در منطقه دیده نشده


از 18 دی ماه سال 1398 و 1399 تلفات پرندگان مهاجر میانکاله از سواحل جنوب غربی محدوده قلعه پایان به گلوگاه آغاز شد و در اندک زمانی به سمت شرق، بندرگز و بندر ترکمن گسترش یافته بود.

- از 18 دی ماه سال 1398 و 1399 تلفات پرندگان مهاجر میانکاله از سواحل جنوب غربی محدوده قلعه پایان به گلوگاه آغاز شد و در اندک زمانی به سمت شرق، بندرگز و بندر ترکمن گسترش یافته بود.

باشگاه خبرنگاران: کوروس ربیعی رییس نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: محیط بانان در دو هفته اخیر از گلوگاه در مازندران تا آشوراده در استان گلستان روزانه پایش کرده اند و هنوز لاشه هیچ پرنده ای در محیط آبی یا کنار تالاب کشف نشده است.

یکی از مهمترین کانون های تلفات دسته جمعی پرندگان در دی و بهمن 98 و 99 میانکاله ساحل هشت تیکه گلوگاه بود که امسال تصاویر هوایی نشان می دهد هیچگونه تلفات پرنده، تجمع پرنده شکاری یا حیوانات لاشه خوار در این منطقه به چشم نمی خورد.

محدوده و مصب رودخانه قره سوء در نزدیکی بندر ترکمن هم که طی دو سال 98 و 99 و با شروع تلفات در قسمت جنوب شرقی شاهد مرگ و میر تعداد زیادی از پرنده ها بود نیز پایش هوایی شد و هیچ اثری از لاشه پرندگان یا تجمع حیوانات لاشه خوار مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست: رد پای قاتل 88 هزار پرنده میانکاله هنوز در منطقه دیده نشده

محیط زیست: رد پای قاتل 88 هزار پرنده میانکاله هنوز در منطقه دیده نشده