مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-01اقتصادي

بیش از یک میلیون کتاب در دومین نمایشگاه مجازی توزیع شد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در نمایشگاه مجازی کتاب تهران،  2100 ناشر با 200 هزار عنوان کتاب شرکت داشتند و یک میلیون و 135 هزار جلد کتاب به ارزش 73 میلیارد تومان توزیع شده و به دست خریداران رسیده یا در حال ارسال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور در اینستاگرام نوشت: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست برگزار شد، دیروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه 2100 ناشر با 200 هزار عنوان کتاب شرکت داشتند و یک میلیون و 135 هزار جلد کتاب در قالب حدود 593 هزار مرسوله به ارزش 73 میلیارد تومان توزیع شده و به دست خریداران رسیده یا در حال ارسال است.

وی ادامه داد: اتحادیه جهانی پست در حساب توییتری خود با اشاره به نخستین دوره این نمایشگاه در سال گذشته آورده است: پست ایران سال گذشته در نمایشگاه مجازی کتاب تعداد یک میلیون و 200 هزار عنوان کتاب را طی 10 روز در قالب 850 هزار مرسوله به 17 هزار نقطه شهری و روستایی جابجا کرده است.

به همکاران سخت کوش و نجیبم در شرکت ملی پست خداقوت و دستمریزاد می گویم که گره گشا و پشتیبان فرهنگ مکتوب هستند و در داخل و خارج از کشور مایه افتخار.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه آغاز شده و تا یازدهم بهمن ماه 1400 برپا بود که روز گذشته به کار خود پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک میلیون کتاب در دومین نمایشگاه مجازی توزیع شد

بیش از یک میلیون کتاب در دومین نمایشگاه مجازی توزیع شد