مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 22:522022-01-31ورزشي

اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم در بندرگز


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز از برگزاری میز خدمت و کاروان سلامت در مناطق محروم در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت ا لاسلام مجید حسین پور در گفت وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در ایام مبارک دهه فجر میز خدمت و کاروان سلامت در مناطق محروم شهرستان بندرگز برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی مغتنم برای همگان به منظور ادای دین به معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خون پاک شهدا است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز ابراز کرد: 220 برنامه فرهنگی در شهرستان بندرگز پیش بینی شده که از این تعداد 50 برنامه شاخص است.

حسین پور نواختن زنگ انقلاب را از برنامه های ایام دهه فجر برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری میز خدمت و کاروان سلامت در مناطق محروم، نمایشگاه کتاب دهه فجر، رژه خودرویی، اعزام گروه های همیاری به مناطق محروم، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، جشن انقلاب و شب خاطره فجر انقلاب از جمله برنامه های دهه مبارک فجر در این شهرستان است.

* برگزاری همایش بانوان انقلاب در بندرگز/ برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان در بندرگز وی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان در بندرگز خبر داد و اظهار کرد: عطرافشانی گلزار شهدای بندرگز و نوکنده، دیدار با خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم در بندرگز

اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم در بندرگز