مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 21:372022-01-31اقتصادي

به مناسبت دهه فجر 104 طرح عمرانی در بجنورد بهره برداری می شود


104 طرح عمرانی و خدماتی با 408 میلیارد و 376 میلیون تومان اعتبار همزمان با گرامیداشت دهه فجر امسال در مرکز استان خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز، محمد باقر باقرپور، سرپرست فرمانداری بجنورد، در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: 104 طرح عمرانی و خدماتی با صرف 408 میلیارد و 376 میلیون تومان اعتبار همزمان با گرامیداشت دهه فجر امسال در مرکز استان خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

وی گفت: از مجموع این طرح ها، 40 فعالیت عمرانی شامل آسفالت، بتن ریزی معابر، اجرای سنگ فرش، زیرسازی معابر و جدول گذاری در روستاهای این شهرستان انجام و مشکلات زیرساختی بسیاری از روستاها برطرف شد.

سرپرست فرمانداری بجنورد، افزود: 6 طرح برق رسانی به روستاهای کلاته تخته باشی، قوردانلو، پسرکانلو، اسفیدان و عرب و 3 طرح آبرسانی به رینگ شمالی بجنورد و احداث تاسیسات فاضلاب و 7 طرح گازرسانی به چند واحد تولیدی و مرغداری و روستای تات و چهار طرح هادی روستاهای علی گل، تاتار، قتلیش و قلعه مرز از دیگر طرح های قابل بهره برداری است.

باقرپور اضافه کرد: مابقی طرح ها نیز در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شامل تکمیل زیرگذر روستای تاتار، آسفالت 6 کیلومتر محور بجنورد به شیروان، احداث راه روستایی ایوب، اسفیدان، کلاته، قاضی، کلاین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت دهه فجر 104 طرح عمرانی در بجنورد بهره برداری می شود

به مناسبت دهه فجر 104 طرح عمرانی در بجنورد بهره برداری می شود