مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-31سياسي

جلیلی: وظیفه اصلی قاری قرآن این است که کمک کند قرآن به جریان اصلی جامعه برگردد


در حوزه قرآن نباید به امور ظاهری بسنده کرد و در واقع وظیفه اصلی قاری قرآن این است که کمک کند قرآن به جریان اصلی جامعه برگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس شانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن دقایقی پیش با حضور وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما در امور فرهنگی، سید علی سرابی قائم شورای عالی قرآن و جمعی از اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم در حسینیه الزهرا (س) مجتمع امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.

وظیفه اصلی قاری قرآن این است که کمک کند قرآن به جریان اصلی جامعه برگردد در این نشست وحید جلیلی طی سخنانی قرآن کریم را کتابی برای تقویت رسالت و اهداف مشخص دین دانست و گفت: وظیفه اصلی قاری قرآن این است که کمک کند قرآن به جریان اصلی جامعه و زندگی عمومی مردم برگردد.

اگر خود قرآن به اصحاب زر و زور و تزویر کاری نداشت و خود را از این میدان کنار می کشید قاری قرآن هم می تواند خود را کنار بکشد.

اما اگر قرآن کفار و فاسقان را خطاب قرار می دهد قاری قرآن نمی  تواند بی تفاوت باشد.

در حوزه قرآن نباید برروی ظاهر متوقف ماند و باید به باطن قرآن هم توجه کرد وی با بیان اینکه باید قاری به اصل و محتوای قرآن هم توجه کند، گفت: خیلی ها امروز در جهان برای قرآن کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: وظیفه اصلی قاری قرآن این است که کمک کند قرآن به جریان اصلی جامعه برگردد

جلیلی: وظیفه اصلی قاری قرآن این است که کمک کند قرآن به جریان اصلی جامعه برگردد